بن لادن زنده است و ماهانه حقوق می‌گیرد!

بن لادن زنده است و ماهانه حقوق می‌گیرد!


 

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «ادوارد اسنودن» کارمند سابق سازمان جاسوسی آمریکا که از وی با عنوان افشاگر اسناد ویکی لیکس یاد می شود مدعی شد که «اسامه بن لادن» رهبر القاعده زنده است و ماهانه بیش از ۱۰۰ هزار دلار از آمریکا حقوق می گیرد.
 
وی در ادامه افزود: من نمی توانم بگویم اسامه بن لادن در حال حاضر کجاست اما وی در سال ۲۰۱۳ در مجمع الجزایر «باهاماس» همراه با پنج تن از همسران و بچه هایش زندگی می کرد.
 
وی در ادامه تصریح کرد: خبر کشته شدن اسامه بن لادن توسط آمریکا دروغی محض است. اسامه بن لادن در سال ۲۰۱۳ به جزایر «باهاماس» منتقل شد و در آنجا با زن و بچه هایش زندگی می کند. من در این باره شواهد و مستنداتی در دست دارم و درباره آن نیز کتابی خواهم نوشت.
 
ادوارد اسنودن از کارمندان سابق سازمان جاسوسی آمریکا است که پس از افشای اطلاعات سری این سازمان جاسوسی فرار کرد و هم اکنون در روسیه بسر می برد. آمریکا در سال ۲۰۱۱ میلادی با انجام عملیاتی در شهر «ایبت آباد» پاکستان نزدیک اسلام آباد مدعی شد که اسامه بن لادن رهبر القاعده را به هلاکت رسانده و جسد وی را به دریا انداخته است.



نظرات شما عزیزان:

حجت اله عرفانیان
ساعت18:40---13 بهمن 1394
با سلام وقتی شنیدم رهبر قلابی القاعده همه راسر کار گذاشته اینجانب آن زمان در مکه بودم و به خیلی از بیابانهای عربستان سرکشی مینمودم از بیابانهای عرفات گذشته نزدیکی منا بودم چند عرب در بیابانها فرار میکردند اینجانب با 5 نفر از دوستان شیعه ام نزدیکتر رفته با دوربین دیدم بن لادن و دو نفر دیگر در حال گرفتن چلپاسه میباشند تا متوجه شدند ما غیر عرب هستیم هلی کوبتری آمد و آنان را سوار و فرار را برقرار کرد با لباس عربی بلند بود فهمیدم بن لادن هم مثل اربابان چلپاسه خورش میباشد به این روباه صفتان هرگز نمیشود اعتماد کرد طرفداران گمراه آنها هم خیلی خیلی نفهم تشریف دارند که عروسک خیمه شب بازی نادانتر از خود شده اندبفرما دروغ که حلقو حناق نیست همه مردم میدانستند قضییه بن لادن دروغی بیش نیست

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : سه شنبه 13 بهمن 1394برچسب:, | 12:15 | نویسنده : مرتضی |